Friday, September 18, 2009

Pulang ke kampung

Tatkala ini saya sedang mengunyah kacang gajus pemberian seorang kenalan sesambil menekan-nekan punat keyboard di atas meja. Perjalanana saya akan bermula tepat jam 10.40pm bertemankan rakan sekampung menaiki kereta. Hujan yang agak lebat sedikit membimbangkan saya. Semoga perjalanan kali ini lancar hendaknya. Seawal pagi esok saya akan bertolak pula ke Johor..yoashhh!!! mesti dok pakat lena x hingat punya..hihih. xpe ayah saya seorang pemandu yang agak cekap. Ni pun saya kira sudah banyak pesanan yang diberikan sebelum saya menaiki kenderaan .. of coz lah sayangkan anak dia yang comel ni ahakssss perasan tul..

Segala bagai persiapan sudah siap sedia di tepi pintu untuk mengelakkan barang yang terlupa dibawa. Baju, laptop, dan buku lah bagai macam nak balik sebulan ahaks... =)cuti panjang ini akan saya gunakan sebaik2nya. Rindu nye kat kampung, lama tul x dapat kumpul ramai2.

No comments: