Monday, December 28, 2009

Alhamdulillah

Assalamualaikum..

Yeah.. arini saya bersemangat sikit untuk menulis blog walaupun keje bertimbum malah berlambak-lambak lagi minta disentuh. tapi saya buat do know jer. Malas sikit nk fikir pasal keje sejak 2-3 week ni. Mungkin energy sy dah semakin down ni. Minta untuk di charge kn semula. How??? Get enough rest. That all. Tp esok berkemungkinan kn pergi ke KL atas urusan keje lagi. Im tired.

Setiap ynag berlaku ada hikmah yang tersembunyi. Betul. Alhamdulillah arini saya diberitahu oleh kak eri Steno Timbalan dekan Siswazah, "Yantie tahniah!! permohonan untuk Graduate Reasearch Asistance anda telah diluluskan! Alhamdulillah. Finally penentian saya berakhir. Saya akan melepaskan jawatan di mana saya pegang sekarang dan tiba masa untuk saya mengubah ayunan langkah demi mencapai matlamat ynag saya ingin tuju.

bersyukur sgt.

No comments: