Saturday, January 22, 2011

Awal-awal tahun ni perancangan awal perlu disediakan. Reserve hari-hari penting, mencatit segala event-event penting spy nnt saya tidak di datangi dengan penyakit LUPA. hhahha.

Tidak terlepas juga undangan perkahwinan sepupu dan rakan-rakan. InsyaAllah setakat ni masih membolehkan saya menghadirkan diri untuk ke majlis mereka.

Seawal pagi tadi sempat saya ber chit-chat dengan seorang sepupu rapat saya. Tahniah buat Suhana Safari anak bongsu pak ngah & mak ngah, yang bakal melangsungkan perkahwinan pada 4 Jun 2011. Teringat pulak zaman kecik-kecik dulu, ramai jgk yg cakap muka kami ni macam adik beradik kandung. Hihi mana taknya kat mana ada saya disitu jugalah ada nana.

Dan seorang lagi sepupu saya esah yang bakal melangsungkan perkahwinan pada 1 May 2011. Tahniah esah!! Sonok klu dapat sembang dgn dia ni. Kompem pastu gelak besor. hahah

lagi 3 org sepupu plk xsure lg tarikh. InsyaAllah dalam taun ni jgk.


Nota: Tgh bersemngat dok collect tarikh wedding org. hihih

4 comments:

Anna Da Lady said...

acik, insyaAllah bln 6 jugak..tapi weekdays, not weekend..so, kumpul cuti siap2...hehe

Yantie said...

tahniah achik!!! wink..wink..
Okies, dh reserve tarikh tuk achik =)

Ginkgo Kewl said...

aku pn serabut je... kene mark the calendar betui2.. hahahaha....
kadang2, byk yg clash,kan? tapi seb bek ak dpt dtg wedding ko, kan?? ehe~~~ (^___^)

Yantie said...

Hihi lee tul. Terima kasih lee dtg aritu. weh bl lah dpt jmp & kumpul rmi2 lg ni.. rindu sma kamu semua.