Wednesday, January 12, 2011

owwhh tidak...

Bismillahirahmanirahim




Entry kali ini saya nak kongsikan sedikit 'kejadian' yang tak nak langsung saya ingat..huwaaaa

Tabiat suka mengunyah ni kadang-kadang perlu di ambil perhatian lebih sedikit..
jangan sesudah bismillah kita terus ngap..ngap...lagi-lagi klu benda yang kita kunyah tu bersaiz kecil...

Saya sangat suka mengunyah bila waktu melakukan kerja di depan PC, tgk tV (hahah mnlah x bertambah-tambah berat bdn ni). Dulu pun masa blaja satu balang kismis sunmaid + biskut hup seng mesti wujud kat bilik saya. sekali hadap mesti sampai setengah...hahahah punyalah ralit dok makan benda-benda cam gini.

Semalam masa nmpk kismis ni terus saya beli tp bukan jenama sunmaid tp lego kismis hitam. memang heaven dapat makan kismis ni.. kunyah sekali mesti tak cukup, tangan dok suap mata pulak dok tengok tempat lain.

Sampai ler kismis yang terakhir (sempat jugak share dgn en suami) baru lah perasan rupa-rupanya dah nk abis.. berusaha jgk dok ketuk-ketuk bagi keluar yg terakhir (baru teringat nk tengok)

..... jeng...jeng...


nak letak jgk jenama ni


i'm speechless ... (T.T) owh sgt kejam.....



sambil membuat gaya yg tah hapa2. Rasa nk kuar balik suma tadi... huwaaaaaaaaaaaaa.

No comments: