Monday, August 24, 2009

kuar paper..

Terkejut gak saya tgk layout blog saya . comei sgt..suke2 (^^,)..klu nak harapkan saya memang dah berabuk saya rasa blog ni. Sebaik atas talian x nampk habuk2 dia. Thanks a lot my syg (en Shukri) sbb tolon mengemas blog dan make over blog saya. yipeeee~~

Hari ini muka saya kuar paper..jeng2...paper mana cepat cari. mesti semua tidak jangka akan kemunculan saya di paper tu. masa saya lihat memang benar muka saya dan rakan-rakan sepejabat. Saya pun x sempat nk baca keratan yang tertulis di bidang akbar tu. Cuma Sempat saya lihat muka saya dengan jelas. hahhahaha (perasan jap)

Klu saya khabarkan tajuk utama dan keratan akbar mana lepas ni pasti semua akan tertawa dan tidak percaya kot. ngeee~~` Keratan akbar bahasa tamil. Saya pun tidak tau mereka tulis apa. cuma yang saya tahu majlis convocation. Gambar Yoga tertera dikeratan akbar tersebut. ngee~~

1 comment:

yantie3011@gmail.com said...

hahaha, paper tamil.
huhuhu~~~
mn?meh sini nk scan
nk tgk gak mk riak msk paper =p