Monday, November 2, 2009

bersuka ria~~

Assalamualaikum….

Hola…lama tul tidak mengupdate blog ini. Hihi almaklumlah bukan lah blogergirls. Kadang tu idea sampai mencurah2 bila tidak menghadap computer tapi bila start jer duduk kat depa pc mulalah uat keje lain dlu. Mengomel sorang depan laptop dan kadang2 tersengih plak. Tapi saya masih siuman lagi..ngee~~

Seminggu dan minggu2 yang lepas, perjalanan saya sangat kucar kacir, sampaikan baju didalam baldi minta dibasuh kerana kepadatan ruang yang ada, bl ditanya kenapa, jawapan yang pasti bebanan kerja yang bertambah..(huh alasan semata2). Memang agak letih sedikit jika dibandingkan sewaktu zaman belajar dlu. Suka juga stay up 2-3 pagi pernah sehari tidak tido tapi sekarang 12 mlm jer dah mula rasa mengantuk. Klu kena Nescafe memang jawapnya sampai pagi sakit kepala.

Minggu ini agak lengang sikit, boleh lah saya uat preparation untuk ke HK nant. InsyaAllah. Hari ini sempat juga saya melantak nasi kandar bersama teman sebilik. Ternyata nasi kandar dan orang penang tidak dapat dipisahkan. Klu ke penang tidak pekena nasi kandar memang tidak complete perjalanan korang. Hehhe ye ker.. (ni ayat saya jer kot). Menu pada hari ini nasi dalca. Memang rasa mamak. Huh sedap``

No comments: