Monday, December 13, 2010

Kenangan..

Bismillahirahmanirahim


"nk tinggal bersarang semut, dan lelabah ke pn yanti oi..."
hahhaha ayat en suami yang slalu bertanya tentang blog saya ni..
emmmmmm.... okies saya
......"Malas"... (^^,)v ehehe

Dah lama sangat saya ber'hibernate'
.
.
.
Kenangan itu tak selalunya indah
dan kadang2 tak selalunya manis...

tapi saya sangat bersyukur kerana diberi kesempatan untuk merasai
setiap kenangan itu..


rasa-rasa boleh cam tak muka saya & en suami di sini.. try harder k.

Dan kerana kenangan itu juga membuatkan kita jadi semakin akrab
serta kenal erti sebuah persahabatan..


Pttsss.... : en suami duduk di barisan tgh hujung sekali sebelah kanan.. dan saya dibarisan tgh hujung sekali sebelah kiri.. serius ms ni sembang pun tak pernah..nikan pula nak bercakap "salam"

2 comments:

Anna Da Lady said...

hahahaha...itulah dinamakan jodoh..tengok..waktu tak kenal pun, dah duduk sebaris tu.. :)sorang krri, sorang kanan...hehe..dua2 hujung2...eh, acik rasa ada sorang mamat dlm gambar ni, budak UKM la..rasanya dia amik chemy atau electr. engineering..mamt tu dok depan sekali sebelah baju biru tu (tgh2)

Yantie said...

tul tu chik. klu dah jodoh pusing tang mn pn, last2 jmp jgk.O yang depan (bj kaler biru) tu eh? yaser arafat. Ye kot rasanya dia blaja kat UKM dlu.. kecik tuk malaysia ni kan chik.