Thursday, June 17, 2010

e-Educator

Bismillahirahmanirahim


sebenarnya entry ni dah lm sgt nk upload tp x berkesempatan nk uat camtu. Bl dah dok kat Johor ni byk jg ms yg saya ambil untuk menyesuaikan diri. kadang2 penah juga saya bermalas2 sambil menonton tv atau cerita yg saya ketinggalan sebelum ini. Saya dah buat semua yg sy nk buat sebelum ni..( bermalas-malas) kini saya puas. hahahhahah

Sekelumit rindu saya menyusuk di ingatan tatkala melihat semula gambar ni semua. Ye saya rindu kat kenangan itu. Pada seawalnya tatkala saya memulakan perjalanan ke penang. Masih teringat lagi dibenak kepala saya. Terima kasih kepada Prof Hanafi Atan atas pelawaan kerja di bawah geran prof, pada hujung tahun 2007 dulu. Saya masih mentah dalam segala hal. Alhamdulillah di atas segala tunjuk ajar yg telah beliau ajarkan, kini sy mempunyai pelbagai pengetahuan yg sgt berguna. Terima kasih Prof, untuk segalanya. Semoga segala yg diusahakan membuahkan hasil dikemudian kelak. Bak kata orang tua-tua (stolen from as) bersakit-sakit dahulu bersenang-senang kemudian. =)

Ye saya memamg merindui mereka. Thanks all for everything. Sebak juga sy ms minggu terakhir sy di sana. Tp sy cb untuk tunjukkan sy kuat, walaupun hati dah mula mengalir setitik dua air jernih namun sy tutupi dgn hilaian gelak bersama kamu semua, kerna saya tahu perpisahan ini bukan untuk selamanya. InsyaAllah kita akan bertemu kembali nant. walaupun saya masih kabur bl ia akan berlaku.

Terima kasih rakan-rakan, diatas semua kegembiraan yang telah anda semua berikan. YOU'RE THE BEST!! Sy menyayangi anda semua. E-educator is one apart of my life, yess.. you, you and you are VVIP persons for me. Hope, one day we will reunion again. love you all.

p/s: kepada rakan-rakan yg berada di lipsin juga. maaf gmbr kalian tiada dlm simpanan. Klu ada nnt send via email k.



with love,
~Yantie~

No comments: